Publicat per

Pre-Proosta: Projecte fotogràfic de la A, a la Z.

Bona tarda, companys/es

Després d’estar llegint diferents projectes, agafant idees i, donant voltes dins del meu cap sobre com enfocar aquesta última tasca i la posterior PAC5, la del projecte fotogràfic, m’he decantat per escollir aquest tema. De la A a la Z.  Un projecte que de ben segur em portarà enfeinat, però del que espero treure’n molt de rendiment.

Aquest projecte anirà enfocat a la realització de 26 fotografies, concretament de la A a la Z de l‘alfabet català, totes i cadascuna d’elles relacionades amb aspectes del meu dia a dia com poden ser, aficions, àmbit laboral, família, amics, per a poder transmetre a tots vosaltres, companys i companyes, amb el poder de la imatge com sóc jo i saber una mica més de mi.

Gràcies a aquest projecte fotogràfic i amb el ventall tan ampli d’opcions de fotografia que m’aporta aquest treball,  podré portar a terme moltes tècniques apreses durant el curs. La intenció és plasmar-les totes i cadascuna d’elles al llarg de tot el projecte i, d’aquesta manera, practicar i practicar que d’això tracta la fotografia. Espero que us agradi i al professor, la validi amb bons ulls.

Salutacions,

Marc Serra Almazán

Debat7el Pre-Proosta: Projecte fotogràfic de la A, a la Z.

1. Gemma Bufias Fernandez says:

Sembla enginyós.

Només una pregunta: el públic a qui va dirigit el projecte (de la A a la Z) és infantil….o per adults? o per tots/es?

2. Isidro Monreal Ruestes says:

Hola Marc, en quina modalitat de fotografia documental, periodística, publicitaria o de producte entra la teva proposta i fonamenta’m per què?

3. Marc Serra Almazán says:

Bona tarda, Isidro

Doncs la veritat que no m’havia plantejat en quina modalitat realitzar el projecte fotogràfic. La meva intenció, des d’un principi, era la de relacionar les lletres de l’alfabet amb diferents especialitats. Per exemple, A= Amor (intentar captura una imatge que mostri aquest sentiment), F= Futbol (i captar una imtage futbolistica), tot relacionat, amb les meves aficions per a descriure’m personalment utilitzant la imatge i no les paraules.

Entenc que les modalitats posades en pràctica, serien totes.

Salutacions,

Marc Serra Almazán

4. Marc Serra Almazán says:

Per altra banda,

Si creus que aquest treball no queda massa definida en quan a la selecció de la modalitat de fotografia, també havia pensat realitzar un treball en modalitat de fotografia de producte sobre la meva empresa en la que treballo. En aquest cas si que tindria una modalitat de fotografia definida, la de producte, i la idea seria fer un projecte fotogràfic sobre tots els quadres elèctrics en els que treballem i intentar plasmar-los per a dissenyar una nova pàgina web per a l’empresa.

També penso que podria ser un treball interessant, i no tindria cap problema per emportar-me els quadres elèctrics a casa durant les festes per a poder treballar amb ells per al desenvoupament del treball.

Per acabar una última opció, tenia en ment plasmar la meva idea de fotografia relacionada amb l’esport que més m’apasiona, el futbol.

En aquesta ocasió, intentaria parlar amb l’equip de la meva xicota si es possible tirar les fotografies i a partir d’aquestes, realitzar un projecte fotogràfic i am l’ajuda de photoshop, intentar crear projectes fotogràfics per a les xarxes socials del seu club de futbol. El desaventatge d’escollir aquest últim, que només queden 2 partits abans d’acabar la lliga i no sé si em seria molt just per a l’elaboració del treball i aconseguir les fotografies.

Em comentes quin dels tres, et sembla més interessant per a la realitazació del projecte fotogràfic final.

Moltes gràcies,

Marc Serra Almazán

5. Isidro Monreal Ruestes says:

Crec que viabilitat més alta està en el projecte de producte dels quadres elèctrics. Així que jo em decantaria per aquesta.

Ja em diràs!

1. Marc Serra Almazán says:

D’acord, Isidro

Doncs aquesta serà la temàtica del projecte fotogràfic. Un treball fotogràfic de producte a partir de quadres elèctrics de la meva empresa, i així, remodelar una mica la web via visual.

Moltes gràcies.

6. Isidro Monreal Ruestes says:

Endavant, això si… hauràs de determinar quins valors vol transmetre com: originalitat, Think out the box, fiabilitat, …. i que han de ser mostrats per les fotografies.